Экономика және менеджмент мектебі және Нархоз Университеті жанындағы Еуразиялық экономикалық-құқықтық зерттеулер институтының бастамасымен екінші жыл қатарынан күзгі академиялық кезеңде қыркүйектің басынан желтоқсанның ортасына дейін «Халықаралық дағдарысты басқару» атты академиялық курсы өтуде Дж.Вашингтон атындағы университеті және Сыртқы саясатты зерттеу институты бірлесіп ұйымдастырылған (FPRI, Филадельфия, АҚШ).
Негізгі академиялық профессорлар - Экономика және менеджмент мектебінің профессоры Ержан Исабаев және сыртқы саясатты зерттеу институтының профессоры ДэнУитман.
Оқытылатын оқу-материалдарына американдық дипломатияның Ұлттық мұражайы (NOMAD) әзірлеген модельдеу құралын пайдаланды, ол мұғалімдерге дипломатияның мақсаттары мен тәжірибесін зерттейтін, дипломатиялық дағдыларды үйрететін, жаһандық құзыреттілікті қалыптастыратын және американдық дипломаттардың маңызды жұмысы адамдардың күнделікті өміріне қалай әсер ететінін көрсететін қызықты бағдарламаларды ұсынады.
Сабақ жоспарлары ХХІ ғасырдың дағдыларына ерекше назар аударады: шығармашылық пен инновация, сыни ойлау және проблемалық мәселелерді шешу, қарым-қатынас орнату және ынтымақтастық.Бұл дағдылар әлем азаматтарының келесі буыны үшін сәттіліктің кілті болып табылады.
Дипломатияны модельдеу бағдарламасы - курстың негізгі білім беру құралы болып табылады. Бірлескен оқу ортасында студенттер нағыз дипломаттар секілді жұмыс атқарады.
Дипломатиялық модельдеу 15-30 қатысушыға және оқытушы/модераторға арналған. Студенттер нақты немесе гипотетикалық, заманауи немесе тарихи болуы мүмкін жаһандық мәселеге қатысты сценарийді алады. Әр модельдеуде мүдделі тараптардың бес-алты тобы бар (мысалы, сыртқы істер министрліктері, ҮЕҰ және халықаралық ұйымдар), олардың әрқайсысының өзіндік көзқарастары мен басымдықтары бар. Студенттер үш-бес адамнан тұратын шағын командаларда осы мүдделі тараптардың рөлдерін ойнайды. Шектеулі уақыт жағдайында топтар сценарийде қарастырылған дағдарысты бейбіт жолмен шешу туралы келіссөздер жүргізуі керек. Студенттер модельдеу пакетінде берілген ақпаратты өз тобының саяси ұстанымын дамыту және таңдауларын нақты уақытта қорғау немесе өзгерту үшін пайдаланады.
Модельдеуде дұрыс немесе бұрыс әрекеттер немесе шешімдер жоқ, өйткені мақсат түпкілікті нәтиже емес, үдеріс. Оқу тәжірибесі студенттер модельдеуге қатысқан сайын органикалық түрде дамиды. Модельдеу аяқталғаннан кейін студенттерге модельдеу нәтижесінде дипломатияға деген көзқарастары қалай өзгергені туралы сөйлесуге және дипломатиялық дағдыларды күнделікті өмірде қалай қолдануға болатындығы туралы ойлануға шақырылады.