ЖАРИЯЛАНЫМДАР
Нархоз BBA студенті Ескендер Аманбаев және оның жетекшісі профессор Санам Мирзалиева SRCC орталығында отбасылық бизнеске діннің әсері туралы кейс зерттеуін жүргізді. Теориялық аспектіде әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің дін және мәдениеттану кафедрасының докторы Нурлыхан Алжановамен ынтымақтастық орнатылды, Қазақстан. Кейс SCOPUS базасында индекстелген SAGE журналында жарияланған:
- Amanbayev, Y., Aljanova, N., Mirzaliyeva, S., & Ghosh, A. (2021). Religion as a Dominant Logic for Entrepreneurial Activities: Theorizing the Dynamics in and Around ‘We’d Meat Burger, Kazakhstan’. South Asian Journal of Business and Management Cases, 10(3), 287-302. [https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/22779779211036507]
Нархоз өкілі Елена Крупина, Юлия Положенцева және халықаралық интерн Адите Прабхакар қазақстандық ForteBank-тің үш банкті бір мезгілде қосыуы мен жұтуы туралы зерттеуді әзірледі. Бұл қосылу және жұтылу, бәлкім, жалғыз жағдай (әлемдік банк секторында үш банктің бір мезгілде қосылуы мен жұтылуы) болып табылады. Кейс ағылшын және орыс тілдерінде The Case Center, Ұлыбританияда жарияланған:
Нархоз Университетінің қауымдастырылған профессоры Мадина Субалова мен SRCC директоры Анджан Гош Үндістаннан келген менеджер-студенттермен бірге доминантты логиканың кәсіпкерлік қызметке әсері туралы зерттеу жүргізді. Олар дәстүрлі сәнді үнді дәстүрлі киімімен танымал Үндістанның жетекші тоқыма компанияларының біріне зерттеу жүргізді. Кейс SCOPUS базасында индекстелген SAGE журналында жарияланған:
- Biswas, S., De, S., Subalova, M., & Ghosh, A. (2021). A Process Model of Leveraging Survival Crisis Towards Building Innovation as Core Competence: Theorization from the Journey of a Textile Firm. South Asian Journal of Business and Management Cases, 10(3), 243-259. [https://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/22779779211037084]
SRCC мүшелері Юлия Положенцева, Улжан Казыбекова, Мадина Субалова, Анджан Гош әзірлеген кейс креативті кәсіпкерліктер әлеуметтік медиада кездесетін ішкі және сыртқы мәселелерді ашады. Орталық Азиядағы жетекші Ютуберлердің бірі – JokeAsses бойынша этнографиялық зерттеулерінің арқасында кейс әлеуметтік медиа ұйымын басқарудың әртүрлі аспектілерін ашады. Кейс SCOPUS базасында индекстелген Emerald Journal-да жарияланған:
- Polozhentseva, Y., Kazybekova, U., Subalova, M., & Ghosh, A. We or I? Survival and Success Challenges Jokeasses. Emerald Emerging Markets Case Studies [DOI: 10.1108/EEMCS-03-2021-0085]